Sunday, April 8, 2007

إرجعلي



إرجعلي

حبيبي انا قلبي واجعني .. انت عامل فيا ايه
انت ساحرلي ولا ايه .. ما كل الناس بتقدر تنسى تنسى
طب انا مش قادر انساك ليه
ارجعلي انا قلبي معاك .. مش قادر انسى هواك
يا حبيبي يا احلى ملاك .. يا روح الروح
عندي امل .. كلي امل
اشوفك تاني في حضني
وايه العمل .. ايه العمل
ارجعلي تاني وخدني
انا تعبان من غيرك .. اسمعني وراضي ضميرك
لو راضي تسيبني لغيرك .. انا والله اموت
ساكت ليه .. هتعمل ايه
يا مالك روحي وامري
شفت حصلي عشانك ايه
فرحني لو يوم في عمري
فين ايام ليالينا .. والفرحة اللي في عينينا
لما بنكون لوحدينا ودايبين في غرام
انا تعبان من غيرك .. اسمعني وراضي ضميرك
لو عادي تسيبني لغيرك .. انا والله اموت
انا تعبان من غيرك


الاغنية دي سمعتها مرة مقدرتش اقفلها
اغنية وهم بجد
معبرة جدا
معلقة معايا اوي
وانا حبيت اكتبها
علشان حاجة جوايا انا

7 comments:

heba labeb said...

الاغنية دى فعلا وهم يا قطقط
بس اوقات كتير بيكون الرجوع صعب اوى
والاحسن من اننا نفضل على امل الرجوع ننسى
اكيد صعب بس نحاول ومنفضلش نعذب نفسنا
خلى بالك من نفسك يا حبى
luv u(k)

meroooo said...

انا مش كنت بحبها في الاول مش بحبها بالمعني بس كنت حاسه فيها بالضعف بس لما سمعتها وحاسيتها لقيتها فوق التحفه والجميله والرائعه بشويه بجد تسلم ايدك واحساسك

Salma said...

الاغنيه دي بجد كلماتها معبره واحساسها عالي اوي

مش هيحس بيها اوي الا اللي عايش حاله عشق بمعني الكلمه

وبان اوي احساسك يا قطقط

واكيد القرب ديما بيهون كل حاجه

AHMED SAMIR said...

حلوة الاغنية بس انتي ماقلتيش مين اللي بيغنيها
عموما البوست جميل ومميز
تحياتي ليكي

maioya said...

الاغنيه رهيبه بجد
برغم ان انا محبتهاش في الاول
بس لما سمعتها لقيت كلامها جامد جدا
واحساس تامر بيها كان كفيل انه
يحلي الاغنيه

انا اللى بالامر المحال اغتوى said...

الاغنيه حلوه فعلا واحساسها عالى
واحلى جمله فيها ( انا تعبان من غيرك )
مش ضرورى يكون فراق بس صعب كتير احساس التعلق بشخص مش فايديك
مبروك البلوج;)

Doaa Ebrahim Aaql said...

فعلا الاغنية جميله جميله
وانا حاساها دلوقتى اكتر من اى وقت تانى

سلامى ليكى